Dołącz do nas

Nowa Sprzedaż

Autor Matras Bartosz

Jak opracować i wykonać regionalny plan sprzedażowy?

Ze sprzedażą często jest jak z pokerem, to tylko statystyka. Możesz trafić trzy pary asów pod rząd, ale też przez kilka kolejnych rozdań Twoje karty mogą być bardzo słabe. To od Ciebie zależy, jak bardzo zdeterminowany jesteś i jak długo będziesz grać w tę grę. Jak sprawić, by Twój zespół handlowców bez problemu wykonywał założone plany sprzedażowe?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • jak ustalać cele sprzedażowe, aby nie były fikcją,
  • jak pogodzić odpowiedzialność za wyniki indywidualne z koniecznością pracy zespołowej,
  • co zrobić, aby handlowcy nie spoczywali na laurach,
  • jak efektywnie monitorować plan i identyfikować problemy.

 

Harry A. Overstreet w książce „Wpływ na ludzkie zachowanie” napisał: „Działanie bierze początek w tym, czego silnie pożądamy… Najpierw wzbudź w innych szczere pragnienie. Ten, kto potrafi to robić, ma za sobą cały świat. Ten, kto nie potrafi, wędruje samotnie”. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zaplanować i zrealizować regionalny plan sprzedażowy.

Jak ustalać cele, aby nie były fikcją

Z uwagi na fakt, iż realizacja planu sprzedażowego to wspólna misja całego zespołu, nie wyobrażam sobie innego wyjścia niż kol...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 78% treści

Podstawowy

Efektywna sprzedaż produktów z gazetek promocyjnych? To możliwe!

Gazetki promocyjne, reklama telewizyjna oraz sąsiedzi i znajomi to główne źródła, z których konsumenci czerpią informację o promocjach. Ostatnie z dwóch wymienionych istotnie straciły jedna...
Darmowy

Jak automatyzować sprzedaż i obsługę klienta zgodnie z RODO i innymi przepisami?

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, czy wdrożenie narzędzi automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta może podlegać jakimś szczególnym przepis...