Dołącz do nas

Nowa Sprzedaż

Autor Zych Robert

Czy rozpoznajesz potrzeby Twoich klientów?

Im dłużej pracujesz w tej samej branży, tym mocniej możesz wpadać w rutynę handlową. Najczęstszą pułapką w takiej sytuacji może być prowadzenie rozmów handlowych bez stawiania klientom ważnych otwierających pytań.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • jakie praktyki pomogą Ci perfekcyjnie rozpoznać potrzeby klienta,
  • w jaki sposób uniknąć pułapek w rozpoznawaniu potrzeb klienta,
  • dlaczego umiejętność zadawania pytań jest w sprzedaży najważniejsza.

 

W tę pułapkę sprzedawcy wpadają, kiedy obawiają się, że to konkretne pytanie może spowodować irytację klienta lub zagrozić dobrym relacjom z nim. Nie pytając, pozbawiasz się szansy na usłyszenie ważnych potrzeb Twojego klienta. Umiejętność zadawania pytań jest ważna, jednak stosunkowo rzadko stosowana nawet przez doświadczonego handlowca. Jeśli zdecydujesz się zadać klientowi py...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 78% treści

Darmowy

Interaktywne komunikaty SMS przyszłością sprzedaży

Wiele firm z sukcesem wykorzystuje kanał mobile do wspierania sprzedaży i komunikacji z klientami. Według raportu „Komunikacja SMS w Polsce” prawie połowa Polaków chce otrzymywać oferty ...
Podstawowy

Efektywna sprzedaż produktów z gazetek promocyjnych? To możliwe!

Gazetki promocyjne, reklama telewizyjna oraz sąsiedzi i znajomi to główne źródła, z których konsumenci czerpią informację o promocjach. Ostatnie z dwóch wymienionych istotnie straciły jedna...