Dołącz do czytelników
Brak wyników
OTWARTY DOSTĘP – ZALOGUJ SIĘ I CZYTAJ

DLACZEGO HANDLOWCY NIE REALIZUJĄ PLANÓW SPRZEDAŻY?

Jak pokazują badania, odsetek handlowców realizujących swoje cele sprzedażowe systematycznie maleje z roku na rok. Na dodatek coraz częściej głównym konkurentem handlowców w XXI wieku nie jest oferta konkurencji, lecz brak decyzji zakupowej potencjalnego klienta. Dlaczego tak się dzieje? Bazując na moim długoletnim doświadczeniu w zarządzaniu zespołami handlowców, mogę wskazać dwa powody takiego zjawiska.
 

21 lutego 2020

NIEZBEDNIK HANDLOWCA
Strefa szefa
Zajrzyj do środka naszego czasopisma!

A w nim:

  • Omnichannel – efektywne wdrażanie nowych rozwiązań
  • Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu
  • Strategia omnichannel jako sposób utworzenia długotrwałej relacji z klientem
  • Dlaczego handlowcy nie realizują planów sprzedaży?
  • Neuromarketing konsumencki, czyli sprzedaż infożercom, dusigroszom i rozrzutnym

Zobacz więcej >

POLECAMY

DLACZEGO HANDLOWCY NIE REALIZUJĄ PLANÓW SPRZEDAŻY?

Jak pokazują badania, odsetek handlowców realizujących swoje cele sprzedażowe systematycznie maleje z roku na rok. Na dodatek coraz częściej głównym konkurentem handlowców w XXI wieku nie jest oferta konkurencji, lecz brak decyzji zakupowej potencjalnego klienta. Dlaczego tak się dzieje? Bazując na moim długoletnim doświadczeniu w zarządzaniu zespołami handlowców, mogę wskazać dwa powody takiego zjawiska.
 

21 lutego 2020

Poznaj inne nasze tytuły
Magazyn Online Marketing Magazyn E-Commerce Social Media Manager Event Management Polska