Wdrażaj, to Ci się opłaca!

Temat numeru Sprzedażowy dream team

Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy gwałtowną zmianę na rynku pracy. Z rynku pracodawcy, o którego bili się kandydaci, przeszliśmy płynnie w rynek pracownika. Automatycznie zmienił się front dyktujący warunki. Zmianie nie podległy jednak wymagania, jakie pracodawca ma w stosunku do swojego kandydata. Każdy chce „tego najlepszego”

Osoby na co dzień zajmujące się rekrutacją zgłaszają problemy dotyczące znalezienia pracownika, który nie tylko spełniałby twarde wymagania na dane stanowisko, nie tylko wpisywałby się w tzw. „widełki” płacowe, ale również takiego, który pasowałby osobowościowo do danego stanowiska. 

POLECAMY

Nie ma co ukrywać, żeby być w czymś dobrym, trzeba dany obszar „czuć”, żyć nim, pasjonować się, przenikać nim. Rynek transformuje w kierunku wszelkich możliwych form handlu. Każdy coś sprzedaje. A każdy, kto coś sprzedaje, szuka obecnie sprzedawców, doradców sprzedaży lub powszechnie znanych handlowców – nomenklatura jest umowna i każda branża stosuje swoje nazewnictwo stanowisk, na których pracownik kontaktuje się bezpośrednio z klientem i coś chce mu zaoferować. Dla firmy zajmującej się głównie handlem lub pośrednictwem w handlu najważniejszym jej zasobem ludzkim są właśnie sprzedawcy. To oni przynoszą do firmy pieniądze.

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy