Paradoksalnie jednak w większości firm spotkania sprzedażowe wciąż są mało efektywnie wykorzystywane. Na dodatek, kiedy spytamy handlowców, czego najbardziej nie lubią w swojej pracy, najczęściej usłyszymy – zebrań oraz potencjalnych klientów, którzy nagle zaczynają stosować taktykę OPZ — Odmowy Przez Zwłokę (ilustracja 1). Przestają odbierać telefony i odpowiadać na maile – jakby zapadli się pod ziemię, a przecież mieli już podpisać umowę, tylko „skończył im się atrament w piórze i wyszli je napełnić”.
POLECAMY
Niniejszy artykuł jest o tym, jak wykorzystać spotkania z handlowcami do zwiększenia sprzedaży. Podzieliłem go na dwie części – z pierwszej części artykułu dowiesz się, jaki jest sekret udanych grupowych spotkań sprzedażowych z handlowcami. W drugiej zaś przedstawię, jak za pomocą indywidualnych, kwartalnych spotkań z handlowcami można zmniejszyć liczbę klientów stosujących OPZ.
Część 1: Cotygodniowe spotkania sprzedażowe z handlowcami
Czy można sprawić, że handlowcy polubią zebrania sprzedażowe? Prawdopodobnie tak. Zamiast jednak zastanawiać się nad tym, jak to zrobić, proponuję rad...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!