Kluczowe elementy efektywnego zarządzania to integracja sprawnie funkcjonujących działań z zakresu: marketingu, finansowania, logistyki i obsługi klienta. O końcowym sukcesie decyduje umiejętny wybór odpowiednich narzędzi nawiązania owocnych, a zarazem dochodowych kontaktów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Nieefektywny proces sprzedaży obniża przychody oraz generuje wyższe koszty.
POLECAMY
1. Optymalizacja sprzedaży w Call Center
Optymalizacja sprzedażowa to umiejętne zarządzanie procesami i kanałami sprzedaży, które pozwalają na sprawne i efektywne zarządzanie firmą, jej pracownikami oraz procesami sprzedażowymi.
Optymalizacja sprzedaży to wynik umiejętnie przeprowadzonej analizy i badania rynku oraz zdobycia dokładnych danych o obecnych i potencjalnych klientach. To również badanie grupy docelowej, do której kierowane są produkty i usługi firmy oraz ustalenia jej potrzeb i oczekiwań. To także weryfikacja działań konkurencji oraz prowadzonych działań promocyjnych. Dzięki optymalizacji sprzedaży możliwe jest poszerzenie grona klientów, rozpowszechnienie marki oraz oszczędność czasu i zasobów finansowych firmy.
Proces planowania sprzedaży i dystrybucji ma na celu zmniejszenie kosztów firmy zw...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!