Omnichannel, czyli jak zintegrować ze sobą kanały sprzedaży

Niezbędnik handlowca

O wykorzystaniu różnych modeli sprzedażowych i budowaniu synergii opowiada Łukasz Marciniak, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Grupie Pracuj.

Jakie produkty sprzedaje Pracuj.pl?

Są to ogłoszenia rekrutacyjne zamieszczane na portalu Pracuj.pl. W ofercie sprzedażowej są także różne dodatki do ogłoszeń, które służą zwiększeniu widoczności i skuteczności ogłoszenia. Sprzedajemy też usługi wizerunkowe, czyli profile pracodawców na stronie Pracuj.pl oraz w papierowym przewodniku „Pracodawcy”. Nowym produktem jest festiwal pracy Jobicon – pracodawcy mogą wykupić stoisko, zaprezentować swoją działalność podczas tego wydarzenia i spotkać się osobiście z kandydatami zainteresowanymi pracą w ich firmie.

POLECAMY

Odbiorcami produktów Pracuj.pl są pracodawcy, rekruterzy, specjaliści ds. HR. Jakie kanały sprzedaży sprawdzają się w przypadku tej grupy klientów?

Pracuj.pl korzysta z trzech kanałów sprzedaży. Pierwszy kanał, na bazie którego wyrosła firma, to sprzedaż bezpośrednia.

Kilkudziesięciu handlowców jest zatrudnionych w 13 biurach regionalnych zlokalizowanych w całej Polsce. Odpowiadają oni za relacje z największymi klientami Pracuj.pl. Często ten kontakt jest mailowy i telefoniczny, ale duży nacis...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy