Nowoczesny marketing w służbie sprzedaży - CallPage

W praktyce

Jak w CallPage wykorzystywany jest marketing w służbie sprzedaży?

Marketing i sprzedaż w dobrze działającym przedsiębiorstwie to drużyna, która gra do jednej bramki. W CallPage działamy według takiej właśnie filozofii: sprzedaż wymaga od marketingu, a marketing od sprzedaży. Nie budujemy murów i nie dzielimy naszych działań, pomagamy sobie nawzajem, a konsekwencją współpracy są leady regularnie przekazywane do działu sprzedaży, zadowoleni klienci oraz zdecydowana przewaga konkurencyjna na rynku. Lejki zbudowane w naszej firmie swój początek mają w marketingu. Kontakty pozyskane z kampanii inbound i outbound marketingowych przechodzą etap kwalifikacji i w zależności od jakości kontaktu oraz szeregu zmiennych przydzielane są do odpowiedniej kategorii.

POLECAMY

Najbardziej wartościowymi kontaktami dla naszych handlowców są SQL, czyli sales qualified leads – kontakty gotowe na zakup naszego KQI. Liczba takich właśnie kontaktów przekazanych do działań sprzedażowych stanowi główne KPI działu marketingu. Oczywiście nie każdy kontakt pozyskany przez CallPage kwalifikuje się do dalszych...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy