Marketing mix czy idée fixe?

Felieton

Jako zaledwie dwudziestoparolatek byłem odpowiedzialny za hurt w pięciu województwach południowej Polski. To było spore wyzwanie, ale mimo wyśrubowanych targetów z miesiąca na miesiąc realizowałem plany. 

Miałem dobry produkt renomowanej marki systematycznie wspieranej reklamą w TV. Atmosfera w dziale była dobra i jedyne, czego naprawdę się baliśmy, to pomysłów marketingu. A pomysły były tego typu:

POLECAMY

  • Reklamowanie nowości, których nie mieliśmy na stanie.
  • Zmiana kształtu opakowań, niepasujących do regałów, które wcisnęliśmy klientom miesiąc wcześniej.
  • Obniżenie ceny, podczas gdy połowa klientów kupiła już ten produkt tydzień wcześniej w normalnej cenie.
  • Wprowad...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy