Dobrze wyznaczone cele w dziale sprzedaży Contact Center powinny zostać zrealizowane i odpowiednio egzekwowalne. Należy jednak pamiętać, że tylko ponad 20% handlowców osiągnie ponad 100% celu. Co najmniej 60% sprzedawców osiąga 80-100% planu, a maksymalnie 20% handlowców może mieć krótkoterminowe problemy z realizacją 80% swoich założeń. Ważne jest, by każdorazowo raportować powody odmowy naszej oferty i finalizacji sprzedaży. Dane zebrane globalnie pokazują nam słabe strony naszej propozycji oraz przewagę produktu bądź usług konkurencji. Skuteczne raportowanie umożliwia dokonanie oszczędności w przedsiębiorstwie, również w innych działach.
POLECAMY
Zarządzanie sprzedażą a raporty
Dział sprzedaży to „bijące serce przedsiębiorstwa”. Zapewnia przychody niezbędne do finansowania wszystkich obszarów działalności. Raporty z działu sprzedaży są „papierkiem lakmusowym” informującym o skutecznym działaniu innych komórek firmy. Analityka z tego obszaru jest kluczowa do pod...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!