Wiele osób zaczynających przygodę ze sprzedażą popełnia jeden z podstawowych błędów – krótkoterminowe myślenie tylko o tym, co tu i teraz, a nie w dłuższym horyzoncie czasowym. W dobie przyspieszenia rozwoju sprzedaży e-commerce, gdzie większość rzeczy, które przychodzą nam na myśl, jesteśmy w stanie zamówić przez internet, kontakt bezpośrednio z człowiekiem nabiera jeszcze większego znaczenia i wymiaru. I choć brzmi to może banalnie, tak naprawdę zbudowane relacje oraz jakość obsługi klienta podczas realizowania usługi ma ogromne znaczenie w finalizowaniu kolejnej sprzedaży. I tak jak w życiu prywatnym doskonale wiemy, że zaufania nie buduje się ot, tak, w momencie – wymaga to od nas systematycznych starań i wysiłku (a stracić je można dosłownie w jednej chwili), podobni...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!