Finalizuj sprzedaż i otwórz sobie szansę na kolejną

Niezbędnik handlowca

Biznes to relacje między ludźmi nie liczby, gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy – tak o relacjach mówił Jan Kulczyk. Choć mamy oczywiście świadomość tego, jaką rolę odgrywają relacje w naszym życiu, to niezbyt często mamy czas na refleksję, czy właściwie je budujemy. A idąc dalej – jak zbudowane relacje wpływają na decyzje o wyborze partnera biznesowego, a tym samym na finalizację sprzedaży.

Wiele osób zaczynających przygodę ze sprzedażą popełnia jeden z podstawowych błędów – krótkoterminowe myślenie tylko o tym, co tu i teraz, a nie w dłuższym horyzoncie czasowym. W dobie przyspieszenia rozwoju sprzedaży e-commerce, gdzie większość rzeczy, które przychodzą nam na myśl, jesteśmy w stanie zamówić przez internet, kontakt bezpośrednio z człowiekiem nabiera jeszcze większego znaczenia i wymiaru. I choć brzmi to może banalnie, tak naprawdę zbudowane relacje oraz jakość obsługi klienta podczas realizowania usługi ma ogromne znaczenie w finalizowaniu kolejnej sprzedaży. I tak jak w życiu prywatnym  doskonale wiemy, że zaufania nie buduje się ot, tak, w momencie – wymaga to od nas systematycznych starań i wysiłku (a stracić je można dosłownie w jednej chwili), podobni...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy