Efektywna sprzedaż produktów z gazetek promocyjnych? To możliwe!

Temat numeru Jak skutecznie monitorować i mierzyć sprzedaż

Gazetki promocyjne, reklama telewizyjna oraz sąsiedzi i znajomi to główne źródła, z których konsumenci czerpią informację o promocjach. Ostatnie z dwóch wymienionych istotnie straciły jednak na znaczeniu w ostatnich miesiącach. Coraz więcej konsumentów informacje o promocjach czerpie ze specjalnych aplikacji na smartfony, gazetek promocyjnych kolportowanych do klientów oraz dostępnych na stronach internetowych sklepów.

Fraza „gazetki promocyjne” jest wpisywana przez użytkowników internetu blisko 10 tysięcy razy miesięcznie, a fraza „gazetka promocyjna_nazwa sklepu” sięga nawet 700 tysięcy razy miesięcznie. Dane te pokazują, że jednym z głównych źródeł wiedzy klientów o produktach promocyjnych są właśnie gazetki promocyjne (ilustracja 1). Na stronach internetowych sieci handlowych najlepsze miejsca przeznaczone są na gazetki i zawarte w nich informacje o cenach.

POLECAMY

Ciekawostka

Średnio sieci handlowe dystrybuują do klientów ponad 1000 sztuk gazetek na jeden sklep.

Dlaczego sieciom handlowym potrzebne są gazetki promocyjne?

Każda sieć handlowa przede wszystkim chce uchodzić w oczach klientów za taką, która oferuje im najniższe ceny. To gł...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy