Często zbyt duża sprzedaż produktów czy usług może być równie niebezpieczna, jak realizacja planów sprzedażowych poniżej planowanego poziomu.
Firma produkująca wózki sklepowe założyła 15% wzrost sprzedaży. W grudniu firma wsparła zespół handlowy dodatkowymi szkoleniami z zakresu argumentacji korzyściowej, zbijania obiekcji klientów i domykania sprzedaży. Ponieważ jednak od 3 lat handlowcy nie realizowali planów
na poziomie wyższym niż 85% celów sprzedażowych, to i teraz w niepisanej nigdzie umowie wiele osób zakładało, że tak wysoki plan nie zostanie w ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!