Do pięciu odlicz, czyli kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży B2B

Skuteczna sprzedaż

Spacer klienta po wirtualnej fabryce? Przewidywanie zachowań millenialsów? Account Based Selling? Współczesną sprzedażą B2B rządzą trendy i zjawiska, o jakich jeszcze niedawno nikt nawet nie słyszał. Chcąc zapewnić skuteczność naszych działań, musimy jednak brać je pod uwagę. Oto pięć najważniejszych czynników, które ułatwią sukces w sprzedaży B2B.

 

POLECAMY

1. Millenialsi stawiają warunki, sprzedawcy muszą się dostosować

Na rynku pracy pojawia się coraz więcej przedstawicieli pokolenia Y, których oczekiwania wobec partnerów biznesowych są inne niż ich poprzedników. Poszukują oni wysokiego poziomu Customer Experience, czyli całościowego doświadczenia z daną firmą, we wszystkich kanałach. Chcą też mieć wybór między relacją spersonalizowaną i zautomatyzowaną (samoobsługą) w zależności od swoich potrzeb w danej chwili. Sprzedawcy chcący utrzymać zainteresowanie t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy