Dlaczego e-maile lądują w spamie? Wpływ na wyniki sprzedaży

Inne

E-maile, które trafiają do spamu, to prawdziwa udręka i poważny problem dotyczący efektywności działań firm. Czy wiesz, jak sobie z tym poradzić?

Spam jest wszechobecny i każdego dnia trafia do naszych skrzynek elektronicznych. Nie lubimy go, bo zaśmieca i denerwuje. Aż chce się zapytać: Have you got anything without SPAM? Tak, dobrze kojarzysz — to jeden z tekstów kultowego miniserialu „Monty Python”, gdzie spam („mielonka”) był nierozłączną częścią menu w pewnej restauracji. Żarty żartami, ale dostarczalność e-maili ma duży wpływ na generowanie przychodu ze sprzedaży, więc najwyższa pora zacząć działać!

POLECAMY

Skąd się bierze spam?

Według raportu REDLINK E-mail marketing w Polsce z 2018 r. przeciętny Polak otrzymuje dziennie do 20 wiadomości e-mail o różnym charakterze. Wśród nich są oczywiście wiadomości niechciane, czyli spam. Co ważniejsze, problem otrzymywania niepożądanych wiadomości dotyczy aż 99% internaut...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy