POLECAMY
Dlaczego to właśnie o media społecznościowe powinniśmy zadbać w kontekście Customer Experience? Po pierwsze, powinniśmy je traktować całościowo, w kontekście wszystkich działów firmy i jej działań, w tym właśnie mediów społecznościowych.
Budowanie doświadczeń powinno wynikać z ogólnej strategii firmy, gdzie social media są jednym z narzędzi w jej realizacji. Po drugie, warto sięgnąć po statystyki:
- Aż 78% konsumentów uważa, że niezwykle ważne jest, iż marka słucha ich głosu, ale tylko 17% konsumentów myśli, że tak się dzieje.
- I odwrotnie: 80% firm uważa, że ich obsługa klienta leży na bardzo wysokim poziomie, a tylko 8% klientów ma podobne zdanie.
- Ponad 33% użytkowników mediów społecznościowych uważa je za najlepsze źródło kontaktu z firmą.
- Klienci zadowoleni z obsługi wydają w sklepie od 20 do 40% więcej niż inni.
- Aż 48% użytkowników opowie o swoich pozytywnych doświadczeniach bliskim, o ile obsługa na każdym etapie zakupu była na naprawdę wysokim poziomie.
- Jeden niezadowolony użytkownik w mediach społecznościowych odpowiada aż 12 zadowolonym. Prościej wystawić negatywne opinie.
Ale Customer Experience to nie tylko obsługa klienta, czyli Customer Care. To KAŻDY styk z firmą na każdym z możliwych pól, każde z nią spotkanie. Jest to zatem także wizerunek, jaki buduje firma w mediach społec...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!