Zadaniem dobrego menedżera jest nie tylko budowanie zespołu oraz zarządzanie jego działaniami, ale także poszukiwanie nowych narzędzi, które odpowiednio wspomogą i choćby częściowo zautomatyzują pracę w procesie pozyskiwania nowych klientów. A przecież nic nie uczy lepiej niż doświadczenie.
POLECAMY
Na bazie własnej wieloletniej praktyki i nadarzających się okazji do weryfikowania przyjętych schematów przygotowałam subiektywne zestawienie programów, które ułatwiły życie mi oraz prowadzonym przeze mnie zespołom, sprawiając, że wypracowaliśmy nie tylko wyższy MRR, ale też znacząco poprawiliśmy konwersję.
I. Narzędzia wspierające proces sprzedaży wychodzącej
A. LinkedIn Sales Navigator
Zestawienie otwieram najbardziej chyba znanym i oczywistym rozwiązaniem, które trudno byłoby pominąć. Social selling w podziale na platformy to aż 80,3% udziału LinkedIn – taki odsetek nabywców pozyskują firmy za jego pomocą, 12,7% przypada z kolei Twitterowi i tylko 6,7% Facebookowi[1].
Dzięki płatnej wersji przeznaczonej dla działów sprzedaży oraz wielopoziomowym filtrom bardzo skutecznie można wyselekcjonować interesujące grono odbiorców. Dzięki zaś funkcji budowania list w przejrzysty sposób można śledzić postępy i ostatnie interakcje z k...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!