Jeśli chcemy wyznaczyć właściwe cele i dobrać do nich odpowiedni sposób działania, z pomocą przychodzi nam planowanie strategiczne. Mogą być SMART, mogą być DUMB (ramka1) – różnie z celami bywa. Najważniejsze, żeby dało się je mierzyć. Jeśli nie mierzysz realizacji celu, to nie może być mowy o świadomym rozwoju. Zakładam, że siadając do tematu analityki, masz już określone cele biznesowe. Do mierzenia stopnia realizacji celów posłużą nam kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators – KPI)
POLECAMY
KPI dla e-commerce
Jako firma obs...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!